Fyfan, jag döör :') <3

Efter att ha haft en skoldag till och veta att det är fredag( ledigt 2 dagar framåt ) fuck yeah! :>
iaf.. kommer hem efter skolan och hittar på sänge typ världens gulligaste brev från min älskade llla syster Ida <3

hur gulligt är inte det här?! :o





Börja typ gråta :*
Nej nu ska jag ta och chilla lite för att idag är det skitväder och struntar i att rida idag, och vid 8 bär det av till bebbo :*

haha omg, hittade en bild på mig i Harry Potter glasögonen som Sebbe skulle ha på spexfotot! :D erkänn coola!




haha ser ut som spö men fokusera på glasögonen! :)

Funderar på att byta om till chillkläder och göra nått lazy ;)
okej, skriver mer sen! P&K från moi :)

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback