Du är en bricka i ett underbart spel, där det är viktigt att du utför din del.

Hej alla mina små läsare som fortf. går in och läser :p jag ska ta och börja priotera denna lilla sida lite mer nu har jag tänkt! Men om det händer är ju en annan sak! Håll ut! <3

I fredags var jag hos Anton och sov över, spelade massa, myste, skrattade och var sådär konstiga som vi är ;*
Och sen blev jag med bjuden till hans syster på middag för att hon fyller år idag! Grattis, hoppas du får en bra dag! Och jag tackar för att jag fick hänga med! :)

Var så himla blyg i början men det börja avta sen lite senare, haha jag satt typ 24/7 vid deras tv och läste massa frågor på ett spel hon fick och svarade på vissa.. Jag blev typ forever alone :P Anton umgicks med Gustav ( en vän som bor där ) men haha självklart kom han ibland oxå ;p
aww, vi tittade på gamla bilder på han när han var jätte lite och blond?!?! MEN FYFAN VAD SÖT HAN VAR! Tog en bild med mobilen fyfan vad söt han var, döör! <3


Så gulligt kom med jordgubbar och mata mig varannan gång, hihi romantisk grabb ;*
Idag ska jag försöka ta mig ut och springa och ta en sväng med pollen, och Anton vid 5 tyckte jag vi bestämde, hihi kanske dags att ut och börja fixa allt då så jag blir klar i tid? ;)

Skriver mer sen, chiao! :)


Sådär på morgonkvisten.. :$





Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback