Birka Paradise.

Okej nu har jag haft det mycket mer nice än jag hade tänkt mig! :)
Det började med att jag åkte buss till Centrum, böt till en annan och där mötte vi upp dom andra btw.. och så gick färden till Birka Crusies som vi anlände till vid typ.. halv 4? Då gick vi upp där ifrån till donken och köpte oss vad vi ville ha, chansa vad jag tog? Ja faktiskt! Milkshake! :D


Gick ner sen och blev en av dom 500 som fick gå på en timme tidigare och hänga i baren! :3 haha det passa oss perfekt. Kl halv 6 fick vi alla hytter och vi fick allra längst ner, haha men det gör inget! Det blev lugnt c:

Bytte om och började med att käka och det var super, sen gjorde vi vafan vi ville. Spela automat spel, dricka drinker, gick en snabbis i taxfree, fick bara köpa för 100 kr var så jag kunde inte leta efter nå mycket, eller t andra D: Men jag köpte lösögonfransar och en ögonskuggsborste.

Sen gick vi ner till ett litet, litet disco! Men det sket vi i och där pappa och jag körde fukking tränings pass B-)
sen tog jag med Rebecka och Johanna med mig! 

Och gick pappa och då körde vi vidare, sen har det hänt lite mer som jag inte tänker skriva ut, inget allvarligt men det är ändå så jag inte orkar skriva ut det för allmänheten! Men sen vid 1 gick vi ner igen efter att ha i mellan allt det där gått ner med Johanna som ville sova och gått upp igen och dansat loss! Haha vaknade nästa dag gick upp och åt frukost och gick runt lite... badade och solade gjorde jag oxå! Solade så mycket jag kunde, haha nu är jag riktigt brun alltså, haha nej men det var skönt att kanske fått lite mer färg iaf ;)

Sen kom vi hem och då hängde alla med hit och så slog vi igång en film: Tintin ( den nya som går/gått, vet inte vad den heter men det var iaf Tintin animerad )

Ska ta och träna lite nu, dusha och raka benen och göra mig fräsch... har börjat spela på en ny låt nu och den kommer antagligen upp senare i veckan! :-) MIN KLÄNNING HAR KOMMIT <3 <3 <3 <3

typ jag just nu men iaf... imorrn hämtar vi upp Jonna och så drar vi ut till Nannberga och ska träffa lan gänget och jag får träffa älsklingen! :** <3 saknat honom som en kjabfweljsgv äåBÖV ÖDN kaninsås jag vette fan! :c

oj gud vad ni har att läsa nu :s okej ni får mer imorrn! :*

Puss och hej och ha ett fortsatt niceigt lov! :)













































Vad har du på hjärtat
Postat av: Jonna

SLUTA VARA SÅ ÄCKLIGT JÄVLA FIN, BLIR JU BARA ARG! D:

2012-04-02 @ 22:14:55
URL: http://centerofattention.blogg.se/
Postat av: ronja

hahaha du va fan assöt! äru ju nu med ^^ <3

2012-04-02 @ 22:26:10
URL: http://rronjamolly.blogg.se/
Postat av: Alva

men gud vad fin du ska vara!!! ♥

2012-04-10 @ 18:44:35

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback