2 månader med älskling igår, älskar dig mest! :*

som sagt igår var det 2 månader sen jag och Anton blev tillsammans.. och det har varit dom 2 bästa månaderna i mitt liv! <3

Vi gick iväg på bio och myste massa igår! American Pie, Reunion :3 den vad riktigt grym :D

Helgen har varit riktigt bra och jag hoppas han vill hänga med mig fler gånger hit, för att det har varit så himla mysigt och kul :* älskar dig bebbo! <3

Har precis dushat och han med, ska ta och göra oss iordning och gå ut en sväng tänkte vi :)
iaf nu får ni ha det så bra och så skriver jag mer sen, vill inte missa allt för mycket tid med honom ;)

okej, hejdå! Pözz ^^



Vad har du på hjärtat
Postat av: ronja

Grattis på er puddingar! :))

2012-04-16 @ 18:10:09
URL: http://rronjamolly.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback