-120411

hej alla sötnosar sitter just nu i mitt rum i sängen,(det var ju nytt?..) och typ.. ska läsa lite... har ätit lite yoghurt.. ah... nej men fyfan vad trött jag har varit idag och "vila får man göra när man är död", som min mamma sa.. sant som fan! :o

Tog en långdag ute med hästen och mamma, kom in runt 10 i 8 och sprang upp till mitt rum för att kika in lite på vad som hänt här ute i denna värld ;)

Sätter igång lite musik och slappnar av lite med musik.. hör hur det knackar utanför på fönstret.. haha höll på att skrika: "VAD FAN VILL NI?!" för jag trodde ju såklart det var Tommy eller mamma.. men det var det inte, det var älskling! :D

Haha han var så orolig över att jag inte var kontaktbar :S min data hade jag startat om glömt logga in igen, mobilen död.. haha så han var orolig sa han och åkte hit och titta så jag levde typ :p låg och myste lite med han och pratade och var sådär överlycklig :) älskar dig Anton <3

nej nu får ni lite bilder från idag på morgonen i skolan med älskling! ;)



den bjuder jag på som fan! ;o







Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback