Skolfotot gräver fram allt mer panik för varje sekund.. :s

så här ser man ut för ett skolfoto :s


just idag ska jag ta skolfotot D: inte riktigt okej...men idag ska jag t pappa iaf :D länge sen jag såg honom nu !
hehe i miss you daddie ;)

hoppas att jag försvinner från skolfotot förgott!

Igår när jag kom hem så red jag och Ida ut, vi red barbacka :) <3 senare på ängen så gallopera vi 4 gånger! haha jag höll på att garva ihjäl när Ida ramlade av och innan höll sig kvar med armarna i manen och ett ben tryckt över hela ryggen x'd <3 haha fan vad kul dt såg ut....men landa på fötterna. Inte så kul därimot. fml.. haha nej jag skojja !! ;*


och just nu sitter jag och väntar på att kemi:n ska börja -.-


jaja den blir väl spännande ;)


//Event. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback