Take my breath away ! ♥

hej, nu har jag töntat mig med icy towers lilla spel hela eptN :3 eller samtidigt som vi snackar om våran lilla säljning på skyltsöndagen ! KOM GÄÄRNA IN TILL ARBOGA / STAN 27 NOVEMBER (a) <3 köp polka grisar! det är gott.

men jag kommer svälta... får inga </3 jävla godis förbud :c

men jag tänker klara det :D


igår stod man i stallet med Jonna och fixade t hästarna, och så hör man Jonna skrika AS högt! förstår man att jag blev skit rädd! nej men det var ju bara anton den jävlen som skrämde skiten ur henne.. han var ju inte omtyckt för stunden ;(

och så råkade vi smyg titta lite t på human centipede :p

fan vad hemsk.. tycker verkligen inte om den filmen. sprutor och hemska personer. nej inte okej den som tänkte ut den..

hur komma på nått sånt?




Just nu sitter jag och tränar på SO:n  och så sitter jag med mitt fina lila spel från fb.. Jonnabooi blev lite arg över att jag hade ept och inte kom :s men jag tränade på So:n och så hann jag inte...

hehe upsi dejsi..

MEN FÖRFAN VAD JAG GLÖMMER.

nu glömde jag bilderna .. fml... -.- nej nu blev jag arg..



vet inte vad som finns att berätta ! men en liten bild kan komma på innlägget med outfit, ingen höjdare men mer kommer jag inge på :/


lite svårt ni får en fin bild på mig och Adisaboii :3


fin fint.

Vad har du på hjärtat
Postat av: Jonahmargrethe

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-11-15 @ 10:14:12
URL: http://jonahmargrethe.bloghandler.com
Postat av: Event..

haha thanks! :D And yes.. I will! ^_^ just hope that more could see this side :S

2011-11-16 @ 07:52:47
URL: http://eventwall.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback