No one could think about me like a girl in black clothes, mabey they miss me?

Musiken skulle överrösta alla tankar och ont, men utan förvarning gjordes allt värre och öronen plågar mig mer än vad dom nånsin gjort. Vad har jag gjort för att förtjäna den slags ont? Paniken stiger för varje höjning. Jag försvinner in i helvetet. Ingen kan fånga mig förns jag vaknar igen.

Förlåt mig! jag orkar inte mer, okej? Vem fan det än är .. du gör mig illa!



just nu känner jag mig ganska konsig, utanför och väldigt ensam. Men Jonna sitter brevid mig och lugnar mig, hon e som jag . Eller jag som hon? hehe lika iaf. <3

tur att du finns gmn ! <3

Idag på matten gick dt bra, kom lågnt och fattade typ allt och hade rätt ^_^ jag kan allt vara underbart smart ibland oxå!


Och så har vi bestämt att sälja massa gulliga och goa saker på julmarknader. Kom gärna och titt aoch upplev Arbogas fina stunder då :) <3 Jag älskar Arboga när det snöar! Det blir så fint ! :)

JA ! :D och kommer Jonna hänga med mig hem och vi ska göra hennes sista dag som emo, eftersom du blir fjortis imorrn ;* helt perfekt! ska väl äta lite glass och titta på film och ta oss ut i naturen :) <3

en fin kväll med världens finaste vän, det är otroligt fint! <3



//Event. <3


Vad har du på hjärtat
Postat av: Jonna

Är jag Emo? Ty. Nu vart jag Emo.



Stressen kommer att går över, det kommer bli bättre <3

2011-10-06 @ 13:55:07
URL: http://centerofattention.blogg.se/
Postat av: Event..

haha du är mitt fina lila emo eller var ;* nu är du min fjortis gmn ! <3

2011-10-07 @ 08:37:05
URL: http://eventwall.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback