See your biggest fear on a big screen locked in a room and your screams waits to come out. That was something I never ever thought exist !



p_XMHq on Make A Gif, Animated Gifs



BREAKING DAWN VAR VÄRD ATT VÄNTA PÅ! ♥ så jävla bra :o

Men att sprutor skulle komma med på filmen och du sitter där får inte skrika, får inte skämma ut mig totalt... det var fan as jobbigt :s Som tur hade jag Jonna där som fatta precis vad som hände just då och varnade att det fortf. var igång och när det var över så var det bara att lita på henne för att inte missa mer av filmen..  nej men asså det var inte kul!

Men annars var den helt fantastisk! :D

Missa inte den hörnni! ^^ för den är för alla smaker! ♥



Jonna och jag sitter stumma efter filmen just nu och tänker igenom filmen.. jag gör det så jag antar att hon oxå gör det ;) Jag är lite paff efter detta faktiskt.. jag känner mig as konstig! har ingen aning varför ..

Hoppas alla har det fint nu och att alla gör nått av helgen :) ♥

Kram Event ♥





Svarta Jeans

Vitt linne

Skjorta 


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback