Jag hatar hollänska halvblod... ( hest )

JÄVLA FUKKING HÄST ATT SMITA NÄR JAG SKA TILL BUSSEN !! FAN VAD JAG HATAR HENNE FÖR TILLFÄLLET!! D: hon kan ta och ha lite ondare än vad hon har i benet! </3 sprang runt och skrek och grät av ilska... inte kul alls ! Och jag hade knappt tid på mig! Bussen skulle komma vid 07.15 .. den var 5 i 7 och jag hade inte fått in henne... plus att om hon ville kunde hon ju bara springa iväg.. och plus att hon har skadat benet.. asså när jag fick in henne....fan vad arg jag var! Hon nästan hoppa övr mig för att skippa gå in i sjukhagen! Så jag fick hoppa åt helvete för att överleva typ..

nej hon kan ta sig den jävla hästen.. tycker inte om henne.



Igår blev det lite för mycket, men det verkar ha ordna sig! det är bra <3

Blev en ensam ritt ut i skogen :s inte det bästa precis...

Sen satt jag med musik och ljus hela dagen och gjorde vad som behövdes .. vila!!! spela gitarr, skerv texter och maassa mer :)

Fast sen idag blev ju inget bättre och jag har inte hunnit nånting knappt ! D: frukost var ju bara att slänga åt helvete.. och platta håret tillräckligt osv...

fuck this day ! D:


men lite sådär fina kvällsbilder får komma nu ist :) såna fina kvällar ger hoppet och lyckan ett litet hopp framåt! Jag verkligen ääälskar fina solnedgångar <3<3<3

Och föresten ska jag börja med en ny kategori som heter "vilken är bäst?" och jag börjar väl direkt med mina bilder ;)






1.




2.

Alla tycker till! :o



Vad har du på hjärtat
Postat av: Mathildaa

Frågestund på bloggen, fråga gärna något :)

2011-11-22 @ 22:40:12
URL: http://youdonotwanttobeme.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback