Vart vill du komma med detta? ärligt talat -.-

jag fattar inte vad du vill.. och nu skiter jag bara i det, om du ska vara så jävla arg på nått helt onödigt, och framför allt falskt. Ja var det då, det jag inte behöver... det tar jag inte..




Idag blev det en rörig morgon.. allt var ändå ganska glatt :) Anton och Sebbe är så himla underbara ;') allt dom kommer på ahahah xd

Jag satt och lyssnade på musik hela kvällen, satt och lyssnade på musik, försökte förstå texten.. skrev sedan ner det, och sjöng igenom den.. undrade vafan det är som händer? Ingem verkar fatta vad jag menar, vad jag gör, vad jag säger längre. Jag vet knappt själv snart. Bokstäver flyter ihop och bildar nya ord. Jag skriver så mycket just nu. Det får mig lugnare att få se vad jag själv tänker kan man säga. Läsa det, fatta det.. för det är nog bara jag som fattar det.


På tisdag är det Lucia och då blir det tomteförklädnad :p

Blir pirrigt.. men a när man är flera så :)  men vafan :S jag ska lixom stå på en scen och så :S hoppas på mycket peppning och stöd :*

*************************************************

Mitt franska prov vette fan hur det blev :s antingen bra eller dåligt...

vi hoppas på bra ^_^




en sexig bild på mig och gullePlutt ;*






I've tryed to explain but if you doesn't listen.. well have wrong perception.. It's your problem.






Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback