All i want for christmas is you <3

for today: So-Prov.. inte okej :s kan fan inget :c

Och så fick jag en till uppg. på nån terminavslutning :) haha får sjunga där oxå ;) men fan att hela skolan ska se :s kommer bli så jävla jobbigt </3 men jag måste ju träna för att kunna komma nånstans c;

Antagligen kommer det bli Carola- Himlen i min famn kan länka sen :*

Dagen igår var ganska irriterande -.- familjen hackar och man oroar sig över onödiga saker!

Gulliver var väldigt dukig igår :) <3 men han är så stark på vanligt bett :s funderar på att byta till det jag har på mitt andra träns ! ( Och bild på honom i pullartränset kommer ju inte heller för min kamera inte funkar :c ) fuck life....

På lördag kommer bästa Anna t mig ^_^

Chockladbollar står på menyn för dom hela 2 dagarna :D fett med gott ^^


Detta är jag for today :)

fina tjejor :)







have nice day :D

//Event. <3


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback