My everything

Helgen har varit hela magisk, att få träffa sina bästa tjejer och bästa Dennis spenderat en hel kväll med dem ensamma i en stuga där man kunde prata ut, dansa runt, skratta åt varandra, äta massa onyttigheter, ta promenader mitt i mörkret, spela fia med knuff och cyklat för att möta upp Dennis ett på natten samt springa runt i töntiga partyhattar. Har saknat dem så jävla mycket och det var helt underbart att få se dem igen. På dagen nästa dagen vakande vi alla upp tog farväl av Dennis och chillade i sängen tsm innan min mamma kom hysterisk över att ha funnit skorpan 25 meter upp i trädet.. så där stog vi 4 timmar med världens panik att han skulle ramla ner där ifrån. Hade filtar som vi stod och höll upp dessutom samtidigt som vi tittade så högt vi kunde med nackarna så vi alla har typ fått nackskador nu ":)" som tur gick de bra att få ner honom med skylifter och det var helt klart värt det! Han hade varit borta i en vecka så då han har säkert suttit där uppe sedan dess så det var nog i sista timmarna vi hittade honom, skönt att vi hittade han iaf ♥ Efter den rundan drog jag, Anna och Lenie in och började kolla på en film innan Lenie skulle dra, så Anna och jag somnade till filmen efter det helt sluta :p Men som sagt hela kvällen innan det var superrolig och det får inte bli sådana jävla hopp i mellan i framtiden nå mer nu :-( 
Love u ♥


   
Har pratat med älskling varje dag på facetime nu och det är hemskt hur mycket jag saknar honom :'( gör verkligen ont att inte kunna vara med honom och är dessutom så jävla avundsjuk så det är inte sant, gratis drinkar, sola, bada och bara chilla är ju inget man tackar nej till direkt ;-) men han är snart hemma igen så det är bara att hålla ut, sola så mycket jag kan och räkna ned dagarna nu :-)
 
Förutom allt det här hade vi intervaller i skolan idag och fyfan vad jobbigt det var men jag är nöjd med mitt presterande även fast jag inte tog allt vad jag hade, fast blev ingen ridning för min del när jag kom hem då hästen såklart att rullat sig svart ":)" Skoldebatten idag var helt förjävlig då jag hade en fråga som jag försökte ställa under hela den 1,5 timmen som de höll på och ALLA fick fråga förutom jag, även folk som inte alls väntat lika länge som jag fick fråga, jävla fittor sjukt hur förbannad jag blev men ahja. Tar de som täcken på att politik kan ta sig och att det inte är till för mig alls ist ;-) håller nu på att plugga till naturprovet på onsdag samt planera inför skolfotot som också är då, döda mig -.- men som ni märker rullar mina dagar på ganska bra och imorgon ska jag sola igen så det är något att "de fram emot" så tillsdess får ni alla ha det så bra så uppdaterar jag senare, puuuss ♥
 
 

Vad har du på hjärtat
Postat av: Anonym

Gu vad fin Anna är kan jag få hennes nr.? 10/10 kommer sätta på

2014-09-18 @ 17:58:48

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback