Counting Stars

Herregud vad trött jag är!! Suck, kom in för kanske en timme sen och ska snart hoppa i säng. Knarkar "Same Love"- Macklemore & Ryan Lewis. Den är så sjukt bra, har ett bra budskap och så himla fin verkligen! Rekommenderar väldigt starkt!
 
Drog in med mamma och handlade lite inför lördag och köpte deo och en anteckningsbok, fick även en kalender frpn skolan så nu ska det bli mer ordning, eller? ;-)
 
Imorgon blir det iväg och gymma, äntligen! :-) Blir att komma in i rytmen igen och träna upp sig igen, buhu varför är muskler och kondition en färskvara? Men jag ska försöka komma med tips och blogga om det också, men när man är ensam blir det svårt att visa med bilder osv men det löser jag!
 
Iaf ska bli väldigt skönt att komma igång samt att jag väntar tacomys och film med älskling, kan behövas. Varit en jobbig vecka hahah, började kolla på Shindlers List idag också och den är verkligen hemsk. Usch :( Vet hur många gånger det tröck bakom ögona...
 
Nej nu måste jag sova, lots of love Emma ♥
 
Lite från veckan
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback