And I can't change, even if I try, even if I wanted too

Filmen igår var riktigt bra faktiskt och det blev lite mer sammanhang mellan allting så den får 3 av 5 stjärnor, har man kollat första borde man kolla andra! :-)
 

 
Nu har jag gjort om lite i bloggen och headern ska också göras om men det får bli senare när jag har tiden och utrustning! Har precis beställt ett par skor Nike dual Fusion run 2. Känns jätte bra att få ett par riktiga skor, förhoppningvis ;-) Får ju himla ont i fötterna av alla andra skor så hoppas dom sitter bra osv.
 
Ska slå igång Captain America innan vi drar idag, kollade på Iron Man i förrgår och ska kolla hela "serien" nu. Soffliggarn' #1 Har också tagit bort min blogrespone, den verkade ändå helt värdelös så nu finns det bara kommentar alternativet kvar, men går även jätte bra att skriva på fb, ska fixa en facebook ikon lite senare! :-)
 
Imorgon är det cykeldag så jag, Adisa och Lénie ska cykla hemifrån mig, yey. Kommer hem senare men vafan..... får ju gå upp nedrans tidigt :( suck.. kanske är bättre så? vad vet jag! :-) Så det blir raka vägen hem försöka hinna rida lite lätt och sen kommer Adisa, gonna be great! 
 
Ha en bra söndag alla ni, glöm inte att ni är bäst! ♥
 
Bild på skorna, hur snygga?!
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback