Some Pictures

Hejsan, ligger i sängen och ska snart slummra lite. Tänkte bara berätta lite om gårdagen!
Vakande med frukost på sängen av mamma, gulligaste ♥ gjorde mig i ordning och drog till skolan, kom hem typ och åkte ner till stranden med madre, och små brorsorna och fikade lite och tog det lugnt. Anton kom förbi med mina presenter, hur fina som helst!!! Love you  ♥♥♥ Fick även 300 kr av Håkan, tackar :-)
 
Drog hem igen och upptäckte att Alices (katt) ena ben var 3 gånger större än det andra... så mamma åkte till Strömsholm och jag blev hemma själv med sovande Hugo.... yey så ingen ridning för mig D:
 

 
Idag fick jag ett ryck och lockade håret, haha fint. Sjöng för bästa bror och han fick lite presenter! Blev "firad" på Håges av bästaa och hade det mysigt ♥ Svettades som en gris i väntan på bussen och på vägen hem och böt om till shorts & linne :-) följde med Anton och Håkan ut på sjön och åkte båt på stora vågor, jäääävlar vad kul det var!! :p drog en tacos och två bitar Pizza, inte tränat mer än på tisdagen och imorgon ska man iväg till Örebro och handla kläder till mig med mamma och mormor, söndag ska man firas tillsammans med alla andra..... jävla hurtig vecka. #ångestöveraallt
 
iPhone bilder
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback