Celebrate

Tjaba! Har som sagt firat mig och Hugo idag, vaknade och fick i uppdrag att fixa tårtan, lilla kreativ :p
Fixade mig och folk började rulla in ;-) nej men vi åt korv, massa fika och tårtan, Annicas rabarberpaj #farligtgott
 
Tog en tur med hästen innan regnet föll ner och ligger just nu och ska plugga lite svenska, har inte ens börjat?!?! Måste "klistra ihop" frågorna så kanske det blir bra, orkar inteee. Jaja har inte hänt så mycket mer, tror iaf jag är den ända som inte solat i helgen..... jag kommer så förjävlig ut på skolavslutningen :( tur man inte ser så mycket bättre ut annars så det inte blir en så markant skilland ":)".
 
Bra intressant inlägg, love
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback