Be alright

Har typ små dött för att min kille liknar Justin lite för mycket på en bild, fett stolt här! :p
Har Anton i Skype och ska snart köra Buzz med pappa och bror vilket vi förtjänar efter en brutal fixning i lägenheten! Har satt upp fläkt och vägglampa vid min säng i rummet och sen städat hela dagen typ :s har haft lagom bra ont i hälarna ":)".
 
Fick även min alldelles för tidiga present idag av pappa vilket var ett stativ, såååå perfa just nu! Har verkligen behövt ett ett tag nu! Tack pappa ♥
 
Blir en chillkväll idag och sen imorgon blir det ut och springa, ingen längre vila här inte ;-) #hurtigjävel
Kyss ;*
 
SER NI HUR LIKT DET ÄR ELLER, BRA LYCKLIG ;p

 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback