HAPPY ALL THE TIME

Slänger snabbt några bilder jag tog lite fort och en massa frukt jag stoppa i mig igår tillsammans med glass, friterad banan, lite tårta och lite cola! Haha jag känner mig sååå duktig nu efter!  Var iaf med Anton och massa av hans "släkt" eller vad man ska kalla ut på sjön, Tommy hängde även på och jag gick runt där och kolla på medans dom pimpla, eftersom jag inte vågar ta i fisk sket det sig för jag trodde ju såklart att Anton skulle hjälpa mig men icke.... så jag tog skidorna som fanns med och gled runt som en idiot i dom ett tag, frös hyffsat där ett tag! Ramlade även på bekosnanden att Anton skulle putta på, vilket var ju jävligt smart. Ramla bakåt så det bara small!
 
Idag är det första dagen på arbetslivveckan! :D hoppas det blir kul och så får vi hoppas man kommer ihåg något också :))))
   
 
Höres! :*
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback