Hur gör man när sminket kladdar och blir fel?!

Jag är om många gånger att speciellt eyeliner och kajal kladdar och blir fel... jag har som värsta rekord när jag stod en halv timme med den skiten!
 
Ett vanligt misstag är att man tar vatten eller kanske en våtservett, och det är då jag har lärt mig att den finns otroligt bra och lätt sätt!
 
Tops och vatten är nog något vi alla använder när smink blir fel, men det är då man ska ta en vanlig ansiktsalva/créme! Bara en litenliten klick med créme och vips så kommer allt bli mycket bättre och inte kladda :)
Funkar ännu bättre då man ibland kanske väljer och ta vattenfast eyeliner! Så nu vet dom som inte visste, inte vatten eller något annat utan ansiktcréme och tops, helt klart det enklaste!
 
Man kan ta vilken ansiktcreme man vill och det behöver inte vara någon dyr
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback