Studiedaaah!

Hejsan :-) ligger just nu i min säng med täcket över mig, älskling kom precis hit ♥
Har varit ute och fixat allt i stallet och ridit båda hästarna, hääääärligt! Eftersom det inte går att rida på vägarna har jag ridit i min grannes hage. Men det funkade det också, Gulliver var skita bra :**
 
Vet inte vad jag ska göra nu, hade först en tanke att åka och bada med mamma och brorsorna men nää :P
Film och mys antar jag? ;) Vet inte om jag ska plugga nå me min "kommun" eller så? Skriiiiv isåntfall! :) Fan vad det snöar på tal om nå heelt annat, blir ju bara lack.
 
Imorrn fyller mamma år men vi firar nog i helgen men får se om jag hinner me och hitta på nått imorgon, skriver kanske mera sen
 
Hejssvejs ♥
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback