One way or another

Tjenamors! Var som som sagt på Gustavsvik igår #skrattadeframmagrutor
Var så jävla kul faktiskt även fast allt blev lite uttråkt efter att ha åkt allt, men vi gjorde det kul och körde gärnet fyfan vad kul det var :-)
 
Kom hem och somna på ett chilevipp, lagom trött! Typ bästaa känslan att somna för man är så jävla slut!
Har varit ute i det sköna vädret idag och ridit och fixat stallet! Gullis fick pulsa högsnö hela vägen, haha plutten! Men det gick bra, min prins ♥
 
Imorgon blir det förhoppningsvis en galen kväll med mina giirls! Får se hur det blir :-) Ska ta och fortsätta med SO:n och sen får vi se vad jag hittar på, kanske en runda på bandet? ;) Haha hatar den, seriöst så jävla liten! Ta ut stegen på den och du ligger på golvet jaja, måste ju hålla igång puuuss ♥
 
färgglad bild, be happy O.o

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback