Lörre

hihii hej, bra på att uppdatera? Hah lol, svara inte
Har inte gjort något speciellt iaf så det kvittar :)))
 
Torsdag:
Tog bussen med Lénie till Götlunda och kötta ben och mage på gymmet, träningvärk ääännn!
Tog hand om min bebis och gjorde vanliga sakiir.
 

Fredag:
LOOOOOV! ♥
Kom hem tog hesten ut på en rundtur och drog vidare till Anton och spelade massa spel med hennes syrra och kille. Jag och Anton sög, haha fick smått damp ;*
 
Todaaaay:
Fixade åt hästen och red, hoppa in i dushen och fixade mig lite slarvigt. Gick till Anton en sväng och hamnade på tåget vid 3 cirkus. Sitter just nu hemma hos pappa och snart ska det komma hit några så ska vi äta lite gott och bara ha det trevligt :-)
 
Skulle ha spelat bedminton med det blev inte av, buhu :c hahah life goes on....
Ska ta och kolla på jag ser duglig ut ni lite sådär före bilder men det uppskattas får jag hoppas.
Ha en bra lördag alla mina fina, puss&kram ♥
 
smygtittar'N


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback