Fly with me won't be easy!

HEY MACARENA!
Hade världens mest ovärda dag, hade bara ept och engelska? Svenskan, bilden och matten var inställd. haha åååh lol. Så jag och mina bruds drog ner till palermo och käka lite, eftersom jag ska lyckas hålla mig ifrån massa bajskolhydrater tog jag en räksallad, riktigt gott faktiskt! :) Dampade loss där nere och drog senare vidare på engelska. Tog bussen till Götlunda med Lénie & väntande i 25 min på att Antons jävla buss skulle komma men det tog för lång tid så jag gick till gymmet :P hatar vinter
 

Tog mig tiden att dammsuga och just nu känner jag mig duktig ^_^
Min underbara mamma fyller år idag också, grattis fina du ♥ Alla skriver grattis så hon blir glad, skit bra pusshej :-)
 
(Lenie blev inte med på någon bild)
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback