Twerk it

Äntligen helg! Slutade vid 3 och åkte med pappa in till Västerås, hämtade lite mat på pizzerian och jag tog då kycklingpasta och det smakade svamp blandat med fjärt. Den var verkligen vidrig så fick slänga skiten, hahah värt. Men vad gjorde man inte utan en bror man kan sno ifrån? ;-)
 
Har kollat VMA galan och den var grym, Miley körde all over the place.. herregud vad hände? Men annars var det riktigt grymt! :-) Har haft värsta idol här hemma och sjungit i typ en timme och hoppades Justin hörde, want you so baad! Kollade på #imagine justin bieber heeela tiden, gör aldrig det. Man mår psykiskt dåligt, jag är helt seriös! 
 
Imorgon är det sista dagen innan det blir en ny månad = månadspeng! Gymmet here I come, så jävla taggad :D
Imorgon ska även jag, pappa och bror iväg och se Percy Jackson, Monsterhavet har stora förhoppningar på den efter den första så jag återkommer med det senare! Ha en fortsatt bra kväll peeps, love ♥
 
Bild från Universeum
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback