Sommarlovet 2013

Mitt sommarlov har bestått av massa sol, kräftor, glädje, tårar och vänner! Dagen efter sommarlovet spenderade jag tid med tjejerna hos Lénie med massa MAT. Tja, det är våran prioretering & glädje här i livet. Sedan har jag varit i på samma väg mot Göteborg 3 gånger, blev ganska spyfärdig på den vägen sista gången, usch. Drog först dit med mormor och morfar till Ullared, sedan åkte jag med mamma's familj & Anton till Västkusten, Lysekil och tältade i en vecka, har aldrig varit där och det var så himla fint! All denna utsikt och det vackra havet och blablabla, ni förstår vad jag försöker säga ;) Drog även förbi Havets Hus och kollade lite, var väl okej :) Den 3:dje gången var jag ner till Göteborg och kollade in Universeum, det var väldigt intressant med mycket stora fiskar och lösa apor och fåglar. Bilder i massor yesh ;)
 
Har jobbat väldigt mycket under sommarlovet och tjänat lite pengar :) Blir att shoppa sen ♥ thekeyärförst
haha ah iaf... Drog iväg med tjejerna till Grönan lördagen veckan innan skolan skulle börja. Hade så himla kul tillsammans med dom där och har skrattat något så kopiöst. Tappat bort mig själv i massa gatunamn, tider och folk. Tur man har dom vana med sig! Gick spökhust för första gången också och kommer antagligen skryta över det i 100 år efter så atteh' 
 
Snart drar även min träning igång igen efter ett lov utan gym överhuvudtaget, så jävla pissigt att inte ha moppe eller skjuts alls.... Men allt annat bra som hänt väger upp det överlägset!
 
För att summera hela lovet har det varit grymt roligt, tröttsamt, varit hur lat som helst, tråkigt ibland, känslosamt & haft massa tid med älskling, helt enkelt bara perfekt!♥
Tack till alla som gjort sommarlovet underbart tillsammans sjukt massa minnen, puss på eeer! Love
 
Lite bilder från hela sommarlovet, enjoy! ♥
  
 
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback