#thatPower

yoomakafloo, haha normal.
 
Kom hem för någon timma sen typ och har ätit brocolimos och chicken! Var faktiskt helt okej :)
Var som sagt på gymmet och svettades lite, prova på benpressen idag.... rädd tjej! Men det gick bra!
Blev lite slött p.g.a av att jag "kände in" alla saker igen oså... hahah fortfarande färsk på skiten :P
 
Men svettas nått gör man iaf :-) sitter just nu med Anna oovoo och skulle göra lite fysik men ah.... nu sitter jag och inväntar att hon ska läsa alla dokument och bajs, lyckat! Tog mig iaf tiden att skriva till er :*
 
Ska mysa ner mig i sängen med bebis senare hoppas vi kan kolla nånting innan sluter ögonen typ nå serie! :-)
MVH hon som gillar att mysaa
 
bra suddig bild ":)"

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback