Skinny Love

Like I said.
 
Heej, har inte hänt så mycket denna här veckan, skolan och hästen samt älskling mest! Igår var det kräftskiva, alla var glada och fulla, förutom jag och Anton...yey! Nej men det var trevligt ändå! :) Jag och Anton gick in runt 22.00 och la oss vid tv:n! Love it! Sen var det sängdags ;)
 
Idag har varit lördag, tog jag mig iaf ut och gick, red och cykla! Såg as mycket kantareller och jag som hatar alla jävla kuk svampar tog mig tiden och cykla dit och hem för att ge till familjen, dom borde älska mig! ;*
 
Annars har jag väl sugit pung hela dagarna och tittat Chuck, life <3 No lifers som tar det första seriöst....
 
 
 
Don't bring flowers after I'm dead, save your givings for the living instead.
Don't bring flowers after I'm dead.
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback