Make me come alive, come on turn me on

hejj giiirls and boiiiis :* har börjat med Religion nu, Islam. Får se hur jag klarar mig..... har bara fått C heeela tiden, så jävla missnöjd!!!! Usch :c Men det är bara att plugga på, men det gör jag på Sön. måste få lite vila känner jag.
Åkte till Rebecka och dom, fika lite. Spelade buzz och hade det allmänt trevligt :) Sen kom vi hem, jag började med pajen and so on, men jag är hel nöjd! Haha kommer nog bli en maträtt jag får laga hädanefter ;)
 
Pappa har fått sina presenter och vi tittade lite på Big Bang Theory och nu ligger jag i nya sängkläder och ska snart kolla på lite mer BBT :p haha jävla monster jag är ;D
 
Men ni får ha en fortsatt trevlig fredag så skriver jag lite mer imorrn, blir att fira pappa imorrn! Ska bli as nice, men sen får jag nog göra lite lika övningar! Måste komma i form, äckel kropp.
 
Ojoj, nej vi ses. Puss ♥
 
 
3 pers. åt typ hela. Älskad :P

Vad har du på hjärtat
Postat av: Sofia

ÅHH vad gott det ser ut...

Svar: tack!
Emma Gustavsson

2012-09-29 @ 15:56:52
URL: http://linneassofia.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback