Hold your head up high, and this pain will die

Lyssnar till Coldplay's vackra ord och musik, ska se dom någon gång innan jag dör, "aldrig dö med livet ej fullbordat." → ( Nytt motto )
 


HEY, igår cyklade heela skolan! Haha stackars mig och Lénie blev att cykla in från Nannberga, haha bara 1.5 mil det! Sen hade vi lektioner till efter lunch, sen fick vi cykla ut till Säterbo kyrka och hem igen, haha kan säga att vi fick typ alla värsta backar, men vi fick komma hem tidigare än alla andra! Så det var nice :)
Och idag ska jag ha id. på sture vallen, så då blir det ju att springa runt den 5 gånger och skit, sen blire att gå på konfirmationen... haha åh orkar inte. Hoppas jag hinner rida idag bara.
 
Nej nu ska jag försöka fortsätta göra det jag behöver mest av allt, positiva tankar!
 
 

 
 

 
notera att jag inte har plattat håret idag! :D

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback