Bought!

Blev tyvärr inte dom byxorna, men jag köper dom nästa gång ;) Haha mongo jag är, men så kan det gå! :P orka att det suddiga bilder, men ah... ni fatttar.
 
Igår hände det inte så mycket, bara kom hem och tog hand om pollen! Ut och gick, borsta, mocka osv...
Haha jag och Elin blev liiite för sötsugna ;) Så vi och Anton åkte in till statoil och köpte godis, love ♥
Haha sen lämande hon av oss hemma igen och sen skulle jag och Anton duscha... haha vaknade 1.15, gick upp och duschade och la oss igen, hihi älskling hade vaknat och tyckte helt klart vi skulle duscha! ;*
 
Typ det som hänt för nu, åhh imorrn är det skolfoto!! Driver ni med mig eller?!??! Orkar inte.. haha tjurig tjej hälsar! ♥
 
 




 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback