- Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt

Senaste
- Låt du hörde: Paramore - The only exeption
- Film du såg: The dictator
- Mat du åt: polkagris :P
- Kram: Kommer inte ihåg, kudden kanske?
- Puss: Gulliver ;)
- Känslan: Längtan
- Bråk: Patetiskt.
- Resa: Riga
- Glädje: Idag när jag var ute och red
- Längtan: Anton :c
- Dröm: Haha kommer inte ihåg!
- Personen du träffade: Mamma
- Person du pratade i telefon med:  Anton ♥
- Personen du fick sms av: Anton ♥
- Gången du var utomhus: 30 min sen, red.
- Gången hela din familj åt middag tillsammans: 2 timmar sen.

 

Antingen-eller-frågor
- Storstad eller landet: Båda!
- Hamburgare eller pizza: Pizza
- Kött eller fisk: Kött.
- Hund eller katt: Katt
- Aftonbladet eller Expressen: Inget av dom x)
- McDonalds eller MAX: Max, Mc är för dom som inte har råd med bättre typ, ända bra dom har är deras milkshake :P
- Vin eller Öl:  Öl
- Charter- eller skidsemester: Charter resa!
- Sverige eller Utlandet: Beror på av utlandet är?
- Sport eller nyheter: nyheter
- Hockey eller fotboll: fotboll
- Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga
- Sommar eller vinter: Sommar, men älskar dom mysiga kvällarna i vintern!
 
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
-Mjölk
-Smör
-Pålägg
-Vatten
-Matlådor typ ;p
Fyra saker du inte kan vara utan?
-Hästen
- Familjen & vänner
- Sängen.
- Älskling!
3 saker du inte kan äta?
- Pasta och Köttfärsås
- Blodpudding
- Spenat
Två saker som gör dig glad
- Anton
- Fina vänner!
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Sover ;)
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback