To all my n*ggas in Paris

Har varit iväg på föreläsningen nu, suck... ah var väl helt okej men man fick så ont i röven av stolarna så ni förstår inte :s
 
Har släppt av Anton vid Sebbe á la place igen och han kommer hem imorrn igen någon gång på kvällen :)
Det där om dalarna blir inte av, fan vad bra det går hela tiden känner jag...
 
Så om det händer något eller att man får för sig att vilja umgås ( vilket jag gärna vill, kalla det desperat, haha nej men ) så får ni kontakta mig! :) Just want to have fun! ;* ♥
 
Ska kolla på någon film och sen vettefan,  jävla skit söndag.... fyfan ensam jag är, dööööö :C
Skype nån? ^_^ Okej, nej nu återgår jag till mitt jävla ensamma liv och så får ni andra ha kul rå :'c
 
// Från en fett ensam tjej </3
 
Bilder från igår.
 
 
 

 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback