The thrill of the kill

Heej allihopa, det blev lite för sömning och slött för både mig och Anton igår så vi ska fira idag ist, med att laga tacos kolla på film och mysa med godis och dricka, haha oj skillnad från vanligtvis men jaaa, lite faktiskt! ;O ser jätte mycket fram emot det, ska dit vid 5 och stannar där så kanske det blir något blogg inlägg m. mobilen men det är inte säkert!
 
Har städat hela undervånging gått i BH och mysbyxor skrikit med till alla låtar som jag spelade i hörlurarna, dom som inte provat det, fukking do it ni vill inte sluta, i promise ;) ♥
 
Ska se om det är möjligt att komma ut med hesten idag, han har ju inget täcke så han är dygnsur men hoppas inte på svart! :S red inget igår för jag kände mig dålig!
 
Nej nu ska jag dammsuga soffan och fortsätta göra klart allt så jag är klart till 5! :) Pusshej ♥
 

(We♥it)
 
 
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback