Heeyy, idag har jag tagit mig tiden att städa mitt rum lite, creds till mig ;o
Måste ju bara säga att Gulliver gick skit fint idag, haha den tjockisen ;*
 
Har liiite planer iaf inför imorrn och övermorgon! Anna kommer hit :D
så vi kommer nog tjocka oss, kolla Harry Potter och bara chilla ;) kan bli en fotodag också om vädret tillåter det, skulle vara så himla niiiice! Fatta att det var över ett fukking år sen jag hade det?!?!? heeeelt gaaalet :O
 
vid 6 ska jag iväg till Nannberga skolan och chilla lite på deras lan, också sjukt länge sen jag var på det!!! Ska bli as trevligt och jag tar förhoppningvis med kameran så lite bilder kanske jag har att erbjuda sen ;* nu blir det duschen, raka mig, göra mig lite i ordning och dra vidare! Fyfan ni ska se mina ben, 1 meter långt hår typ ;p
 
Haha pusshej ♥
 
 
Från mitt fönster just nu:
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback