If the truth has been forbidden, then we're breaking all the rules.

I wanna sing,
I wanna shout,
I wanna scream till the words dry out
so put it in all of the papers,
I'm not afraid they can read all about it.
 

 
Åh vet inte om jag ska gråta eller skratta?! Blir bara irriterad, fyfan. Mycket folk finns det idag säger jag bara. Allt från riktiga bitches till idioter! orkar inte, snälla vad fan väx upp, lol.
 
Har kommit hem från konfan nu och ska ut i stallet, svin kallt ute :c
Snart kommer ändå Anton så då får han värma mig ;*
 
Ha en fortsatt bra dag, gifen får stå för dagens känsla till allt och alla... orkar inte ens låtsas vara glad på bloggen...
Pusshej.
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback