Holocene

Heeej, orkar egentligen ingenting för tillfället vill bara lägga mig ner och komma tillbaka när det känns värt att stå upp igen. Bara så orklös åh fuck off.
 
Har ridit och sprungit lite idag, laddat ner en app som man skriver in vad man har ätit och visar den hur mycket mer du kan äta oså, lol.
 
Jävla mage, gillar inte dig.... försvinn ur mitt liv.
Okej nej, inga emo inlägg!!  Igår hade jag det as mysigt med Anton, kolla film laga tacos och bara hade det nice! :)
Kolla på någon film som hette snake eyes, den var helt okej!
 
Ska snart kolla på ett avsnitt av BBT, har inte kollat på det under hela helgen!!!! :O haha fyfan vad hemskt ;)
Godnatt alla fina och sovgott! Puss ♥
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback