Q & A

Senaste:

Låt du hörde: Radioactive

Film du såg: Life

Mat du åt: Svensson pizza ;P

Kram: Pappa ♥

Puss: I måndags

Känslan: Typ inget, tom

Bråk: vette fan när det va

Resa: Åkte till Västerås idag så, men annars typ någon när jag var... 3?

Glädje: När jag köpte vindruvor! ♥♥♥♥

Längtan: Idag, saknar min andra halva ♥

Dröm: Säkert nått weird!

Personen du träffade: Pappa

Person du pratade i telefon med: Mammi

Personen du fick sms av: Anton ♥

Gången du var utomhus: Typ 10 idag?

Gången hela din familj åt middag tillsammans: 17.00 today

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Både och!

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller Expressen: POLLUX :D

McDonalds eller MAX: Max förfan!

Vin eller Öl: Öl

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Haha utomlands, men samtidigt vart.

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga

Sommar eller vinter: Sommar ♥

 

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?

Vatten, mjölk, smör, aloe vera, ost

Fyra saker du inte kan vara utan?
Vänner, Anton, Familj & hest♥

Tre saker du inte kan äta?

Svamp, köttfärsås & ostbågar/ ost snacks överhuvudtaget!

Två saker som gör dig glad?
Kramar och överraskningar

En sak du gör oftast flera gånger i veckan?
Rider :-)
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback