New in!

Har varit på Eriklund med mormor idag och kollat runt lite på jackor och hitta en tillslut, as nöjd och den kommer nice till en jävla isbit som mig! ;)
 
Nu är jag fullbordad inför den här vintern också! :) om jag överlever? jag är så lätt frusen att jag fryser på sommarn också :S
 
Typ det jag har gjort idag och nu ska vi laga mat och sätta igång Ted, trodde jag hade gjort en fynd när jag hitta den men nej, lantisen kommer aldrig lyckas (ta det inte personligt Anna) ;* haha nej men det har varit as nice lördag fast det blir inge godis för mig idag! Äter vindruvor och håller mig lite slim ;)
 
Ha en fortsatt bra lördag alla, pusshej ♥
 
 


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback