Lights will guide you home

EY, hade tagit massa foton som sagt igår och nu är dom redigrerade och klara! ;)
Idag var jag uppe vid 8, fixa stallet och gjorde allt där! Red ut och kämpa på med min snuttis ♥
Blir en ridtur med Elin imorrn så han får gå lite, träningvärk borde han nu så det räcker iaf ;p
 
Lagade mat för en stund sen och spelat guitar hero med Jimsan, niiice :)
Fick ett sms precis där det står att Lénie har blivit beroende av BBT, GAAASH DET ÄR SÅ FUKKING BRA! Där fick vi dig allt ;* ♥
 
Snart återvänder väl min skit hitåt, var tvungen att åka hem och äta... japp... det är min kille ja... kan lixom inte fatta tt det har varit vi i över 9 månader nu (glömmer alltid bort det samma dag även fast jag tänkte på det dagen innan så ah, därför blir det aldrig några såna inlägg) älskar diiig! ♥♥♥
 
Bilderna från igår som sagt:
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback