Daddy will always be right here -----> ♥

Idag har en väldigt speciell och viktigt person fått sin dag uppkallad efter sig, nämligen min pappa. Idag är det fars dag och vi den ska jag fira just för dig, även fast jag inte köpte någonting och du är förjävla snabb på morgonen så hann jag inte göra frukost heller så ska du veta att jag älskar dig till 1000 ♥ ( btw, jag skulle köpa nått men fick inte för honom, here you have it) Du finns alltid här för mig och försöker stötta mig att följa och kämpa för mina drömmar, du är helt enkelt min manager genom livet ♥
 
Utan dig hade jag inte stått och varit där jag är idag, aldrig haft eller gjort dom saker jag har nu. Jag älskar din otroligt dåliga humor och danser, det gör dig till den du är. Du är den mest perfekta pappan man kan önska sig och jag hoppas att med det här inlägget du kommer förstå hur mycket du betyder för mig, så mycket vi har gått igenom & alltid hållit oss kvar. Vi är starkare än någonsin och jag känner att allt har blivit bra igen.
 
Jag kommer alltid vara din lilla flicka och jag kommer aldrig kalla dig för nått annat än pappa, min pappa ♥
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback