Bildbomb!

EYY, har inte hunnit bloggat förns nuuuu!
tagit massa massa foton med Anna men jag orkar inte redigera alla för det är jobbigt ;*
 
Igår tog vi oss mot lanet i Nannberga skolan och spelade lite Amneisia och Killing Floor, haha jag höll på att skita på mig :'''S haha nej men fyfan vad vi skrek ;p
 
Gick hem igen skulle lägga oss och kolla Paranormal Activiy 3 men nej..... vi orkade inte så vi gick och la oss
Anton har kommit hem från lanet nu så just nu sitter han och kollar Kopps med min familj och jag sitter inne på mitt rum och bloggar, forever alone </3
 
Nej nu ska jag duscha efter att ha tränat lite ;)
Pusshej ♥
 
 




 
 
 
 
 
Haha fett söt bild, här har ni våran snälla hund ;)

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback