S is for the simple need. E is for the ecstasy. X is just to mark the spot, Because that's the one you really want.

HEEEJ ALLA NI SMÅ SÖTA! Har inte så mycket att göra idag... ska väl ta och göra mig iordning för att åka hem till mamma, men jag vet inte hur engagerad pappa är just nu... han vill såklart ha kvar oss längre men så är det när man glömmer sina piller.. tycker fortf. inte (och kommer väl aldrig göra) om min hjärna! D:

Fan jag har blivit hyffsat brun nu! :)
Igår satt jag och Lulle och snacka hela kvällen och var helt galna över alla 12:or Looren drog in! :D
haha egentligen bryr jag mig inte men vafan det var ju ett tag sen vi vann så det är ju bara att gratulera! Bra kämpat, haha eller nje du hade ju redan för länge sen när det redan var 10 land kvar typ ;) Men ni fattar.... hoppas jag..

haha fyfan vad jag särbehandlar er, hoppas ni vet jag älskar er? haha okej, bra, tack <3.
nej nu ska jag och mitt förjävliga utseende fortsätta vårt mål mot "icke skrämma nån iaf"! Ha det bra tills dess, Chiao <3



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback