Paniik!

Att min jävla känsla för att glömma saker inte kan berätta vad det är?!?!  TA DIG DIN JÄVLA HJÄRNA, SKA MALA SÖNDER DIG OCH MATA KANIBALERNA MED, VADFAN SKA JAG MED DIG MED NÄR DU FAN INTE ENS FUNKAR? -.-
döööö.... har glömt min p-piller hemma hos mamma och hon fan inte ens svara, hon gör att jag får panik!
svara din jävel....

Och annars har jag precis duschat, fixat mig och sitter och letar hopplöst efter nått slags svar på hur lång tid det får gå mellan dom, och jag får väl åka tidigt hem imorrn och äta dom 2 pillerna. Fitta att ingen av Tommy eller mamma svarar, vadfan ska dom ha mobil till när man inte ens kan få tag på dom?

Men nu ska jag ska bara göra klart det sista sen ska vi ner och gå på en vårmarknad. Ska se om jag hittar något till mamma oxå! Men vi får se :)

hon kan börja med att svara så jag vet att det är värt det, nej men får panik när hon inte ringer upp eller svarar vid sånna här lägen! Inte kul!

Vad tyckte ni om låten föresten? :)
kommentera gärna.

Annars får ni ha en forsatt nicig lördag! Chiao <3



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback