Hann inte blogga igår, sorry!

Igår hann jag inte blogga nånting till er för att jag hade fullt upp hela dagen och jag tog faktiskt mitt första ( egentligen 4 dopp men iaf ) dopp! :D Solat som ett as och har fått lite resultat! Yey :D

Det var jävligt kallt men vafan, det gick ju tillslut! Och fyfan vad härligt väder det var igår oxå? Jag har nog gått lika långt som dom vandra iaf... Ida och jag gick vettefan hur mycket alltså! Åt mat, gick runt på stan satte oss på en bänk och njöt av solen, och sjöng sen på Stadscaféet. Jag tappade bort mig i den en gång och det var fan inte kul, men annars gick det väl bra! Får se det som träning! :)

Sen fick man ta valfritt från Caféet! Men jag var fett duktig och tog bara en loka! Den var riktigt smaskig. (Mash-up Jorgubb&Lakrits) ett tips till er som älskar hallon-lakrits godisar! :)

Sitter just nu iskolan och taggar för en piss tråkig helg utan andra :c har slagit vad med Anton om att jag ska ha så tråkigt jag bara kan och inte göra nånting med andra, bara med pappa ( vilket jag har lovat han, ska ha en helg med han denna helg ) och då har Anton lovat att rida min Gullis! Haha han skulle aldrig göra det sa han... nu jävlar ska du så se >:3 ahja... nu ska jag återgå till mit tråkiga liv i skolan... chiao! <3








Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback