Come fill to me the parting glass. Good night and joy be with you all.

Tjaa, skulle bara säga hej.

Idag har det varit så jävla varmt ute, jag är inte den som brukar gnälla på värme! Bara att fråga min kära vänner och min älskade vad som tycker om mitt rum te.x haha iaf det var fan så varmt att även jag gnällde och då är det fan varmt! Men riktigt härligt och jag funderade på att lägga mig och sola hemma hos pappa men jag vet inte om jag vill det.. balkongen tror jag inte funkar och jag tänker inte lägga mig såhär helt retard på gräsmatten ute och sola.. Nej, nej, nej.

Har varit förbi och fixade saker till Victor's cykel mm. , ätit korv och har precis tittat på när Marcelo förklarar sin kärlek till Annica! Var det bara jag som grina eller? :$ ( ja jag vet att jag är blödig, men vafan känslor är nått jag har iaf )


Längtar även till Söndag, Anton på hest! Haha ska bli för jävla kul och jag hoppas han får en roligt upplevelse ;) Puss honey :*

Uppdaterar mer sen! Love to you all! ♥







Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback