Your face down, my ass up.

haha  kommer till skolan och får veta att vi ska kolla på film och keka godis :C men jag hade tydligen 34 kr i fickan på jackan så då bärde det av mot Netto och köpa lite energidricka och godis :3 filmen var helt okej, hade sett den förr faktiskt! ;) Men den gick att titta på igen, var så länge sen så jag kom inte ihåg allt helt i vilket fall :p


Sen träffa jag alla mina vänner och Anton, det var nog bäst på hela dagen! :*
Har saknat alla något så otroligt! <3

Sitter just nu hemma och gör ingenting, min faster Anki har slagit till igen denna gång fick jag DOLCE & GABBANA, LIGHT BLUE!! åh jag har velat haft den länge :D den luktar mumma som fan! Love it <3

och nån mer men haha den var inte lika uppskattad som min andra ;p men jag tackar för båda! :-)
lalala livet leker och min klänning kommer om 2-3 dagar nu! :D life alltså <3

haha nu ska jag ta och vila mig och min mensmage som gör mig gravid!

C yaa! ;*






















Brunett och ful </3


haha bara för er ;*

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback