Seriöst vad fan är problemet? -.-

nehe.... det blir tydligen ingen skola imorrn.. enligt dom.. asså fuck life D:

JAG VILL INTE MER!! kommer ju inte hinna träffa mina vänner eller Anton innan jag drar i väg :c nej jag orkar inte med skiten nå mer... jag får väl bara hoppas jag blir frisk innan båtresan, jag LOVAR det här är för att jag tillslut fick min klänning ur det dåliga kommer nå bra och tvärtom... fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta... ORKAR INTE!


ska ta och sura tills vidare och försöka vila lite mer, ta nässpray som inte funkar ett skit och låt fula ord eka i huvet, vad fan lixom jag som aldrig blir sjuk ska ju alltia tajma allt så jävla perfekt oxå... asså mamma vad arg jag blir! :c

DÖÖÖÖÖ världen DÖÖÖÖ!





Why me?!?!?

Vad har du på hjärtat
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-29 @ 10:21:08
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback