Inhandlat:

TJA och hej, som jag sa har jag gått ner på stan med famme(familj för er trögfattade) Gustavsson!

Köpte iaf ett par skor efter att ha gått runt ett tag! :-)

gick över till Punkt och in på Saffet's hade aldrig ätit där men det var faktiskt riktigt smarrigt! :D
Smög mig in på Cubus och fick mig ett par solglasögon! :p

men det var behövligt, hade inga ;) men det har varit en trevlig dag med familjen och vi har skrattat och snackat mycket nu :)

Imorrn bär det av mot båten med Ann-Sofie och hennes barn! Ska träna iaf idag, inte för att det kommer hjälpa men iaf så skulle man kunna hoppas! Och inget mer snask nu, eller ska försöka iaf :$

SMAAL! D: </3 </3 </3

Och bilderna? haha här <3













haha fett stekig idag asså! xd


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback