Call me bitch and I show you one!

Dagen idag har var riktigt nice, hur har ni haft det då och släckte ni vid 20.30 som mig? ;)

Hahah ligger i min säng och ska lägga mig ner och slockna så att jag orkar med dagen imorrn och tagga som fan inför båten! Nya skor, kläder, solglasögon osv! :D

kommer nog bli awesome! :>

Är så himla nöjd med skorna och nu hoppas jag att dom passar lika bra till klänngen som jag har försökt föreställt mig! Och så har jag faktiskt tränat lite lite idag oxå, men eftersom jag fortf. är förkyld så ska jag inte ta i allt för mycket så jag blir sjuk igen, då kommer jag seriöst dö!

dushad och fräsch bara upp tidigt imorrn då och fixa det sista och mig själv! Ni får ha det så bra alla, godnatt och sovgott! Puss <3




lägger upp en söt bild från idag när jag varit nere på Netto :3 bjuder på den ;)

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback